مصوبه فرمانداری ویژه شهریار ابلاغ شد-راهبرد معاصر
مخبر قانون شفافیت قوای سه‌گانه را ابلاغ کرد حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی: سپاه و بسیج هزینه اشخاص و احزاب نمی‌شوند محسن رضایی: مجمع نیروهای انقلاب «مانا» برای وحدت نامزدها تلاش می‌کند ۲۵۰ نقطه در دنیا برای اخذ رای از ایرانیان خارج کشور در نظر گرفته شده است پورمحمدی: دولت باید امنیت فعالیت هنری را تضمین کند طحان‌نظیف: برخی از پرونده‌های داوطلبان بیش از یک بار بررسی شدند برنامه‌های دومین روز تبلیغات رادیو و تلویزیونی کاندیداهای ریاست‌جمهوری سرلشکر سلامی: خدمات آیت‌الله طه‌محمدی در عرصه‌های مختلف فراموش نخواهد شد بررسی آخرین وضعیت خرید تضمینی گندم در دستور کار مجلس علیرضا زاکانی: از فردا مرخصی می‌گیرم اخذ آخرین تصمیمات برای برگزاری انتخابات در جلسه سران قوا محسن منصوری رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی شد قاضی زاده هاشمی از بنیاد شهید مرخصی گرفت مخبر: دولت به وعده‌اش در حوزه اشتغال عمل کرده است ۴ آسیب ساختاری دولتها در ایران از دید محسن رضایی

مصوبه فرمانداری ویژه شهریار ابلاغ شد

معاون اول رئیس جمهور مصوبه مربوط به دایر شدن فرمانداری ویژه در شهرستان شهریار را ابلاغ کرد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۵ - ۲۰ تير ۱۴۰۱ - 2022 July 11
کد خبر: ۱۴۱۹۶۸

به گزارش راهبرد معاصر؛  هیأت وزیران در جلسه ۸ تیر ۱۴۰۱، به استناد اصل (۱۳۸) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، با پیشنهاد وزارت کشور مبنی بر دایر شدن فرمانداری ویژه در شهرستان شهریار استان تهران موافقت کرد. محمد مخبر امروز این مصوبه را برای اجرا ابلاغ کرد.

 

این پیشنهاد و بررسی آن با سفر استانی رئیس‌جمهور به شهرستان‌های استان تهران اقدام و از مصوبات سفر رئیس جمهور مبنی بر ارتقای جایگاه و ساختار اداری این شهرستان محقق شده است.

 

شهرستان شهریار از شهرستان‌های استان تهران با مرکزیت شهر شهریار است. این شهرستان با جمعیتی بیش از ۷۴۴ هزار و ۲۱۰ نفر دوازدهمین شهرستان پرجمعیت ایران محسوب می‌شود.

 

این شهرستان به نگین سرسبز غرب تهران مشهور است که در آن انواع میوه‌ها کشت می‌شود./ فارس

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده